لوازم اسپرت خودرو و آپشن خودرو

عرضه لوازم اسپرت و آپشن انواع خودرو شاسی بلند و سواری (اتولوکس ; خودروی لوکس)

لوازم اسپرت خودرو و آپشن خودرو

عرضه لوازم اسپرت و آپشن انواع خودرو شاسی بلند و سواری (اتولوکس ; خودروی لوکس)

لامبورگینی میورا SV

لامبورگینی میورا SV که با نام P400SV نیز مشهور است در سال 1971 وارد جاده ها شد. نوع SV در واقع به روز شده ی میورا S بود و لقب اخرین و مشهورترین میورا را به خود اختصاص داده. همچنین این مدل که نسبت به مدل های قبلی تعداد کمتری از آن تولید شد، نادرترین نوع موجود در بازار نام گرفته است. هرچند رنگ و لعاب های جدید آن اکثراً از ظرافت خاصی برخوردار بوده، پیشاوری گسترده ای، شاسی ارتقاء یافته باعث بهبود یافتن خروجی و نیز کنترل بهتر میورا SV می شد. 
در سال 1973 بحران کمبود بنزین و کاهش تقاضا باعث شد که کمپانی لامبورگینی تولید میورا را متوقف کند و در همان سال بود که مدل اوراکو وارد بازار شد، اولین مدل از انواع اسپرت که دارای موتور V-8 بود. میورا در 1974 جای خود را به کانتاش داد، خودرویی که کمپانی از سال 1970 بر روی ان کار کرده بود. 
تنها کمی قبل از اینکه میورا تولیدش متوقف شود، فروچیو(موسس کمپانی لامبورگینی) سهام خود را از شرکتش که بخش اعظمی از بازار را در اختیار داشت به فروش رسانید. تاریخ اینگونه بازگو می کند که فروچیو به این دلیل سهم خود را فروخت چون که با میورا هر آن چه را که می خواست بدست آورده بود.

مهمترین چیزی که از نمای بیرونی لامبورگینی میورا SV در پی تغییر آن برآمد سپرهای عقب بودند که به طور قابل توجهی نسبت به مدل میورا S پهن تر بودند. مارچلو گاندینی مجبور بود که قسمت عقب را مجداً طراحی کند تا با سیستم تعلیق عقب که جناق بلند تری داشت جور بیاید و برای همین 1.5 اینچ به آن اضافه کرد. این تغییرات این امکان را ایجاد کرد که تایرهای پهن تری را در قسمت عقب داشته باشد. همچنین چرخ ها جدید شدند و حاشه های زیبایی در اطراف لاستیک ها پیچیده شده.علاه بر سپر پهن و چرخ های جدید، ظاهر عقب SV دارای چراغ عقب هایی است که از مدل اسپایدر دینو فیات الگو برداری شده و تمامی چراغ های عقب بوسیله ی حاشیه های کرومی از هم جدا شده اند. لامپ های قبلی همگی کوچکتر بودند و به طور افقی از هم جدا شده اند. داخلی میورا S با پوشش صندوق داشبورد آن، پاور ویندوز، و مشخصه های دیگر همگی همانند مدل S هستند. 
با این حال دو نمونه به روز رسانی مهم در آپشن خودرو (در اینجا)وجود دارد، چرم های واقعی برای صندلی ها و سیستم تهویه ی بورلتی، آپشن ی که بر روی خود روهای اروپایی و آن هایی که در ایلات متحده به فروش می رسند وجود دارد. فقط 30 دستگاه، یعنی 15 درصد کل تولیدات SV این مشخصه را دارند.به طور خلاصه، علیرغم اینکه یک سری از به روز رسانی ها در اینجا وجود ندارد، داخلی SV نسبت به مدل های اسپرت خودرو اوایل دهه ی 1970 اسپرت تر و لوکس تر است. 
لوازم جانبی خودرو : صندلی های نشسته به راننده در هنگام مسابقه راحتی خاصی می بخشد. از طرف دیگر، موکت نرمی که کف را پوشیده و مرکز کنسول، و همچنین قالب های در که از جنس چرم هستند، میورا SV را از سایر خودروهای مسابقه ی عصر خود متمایز می سازد.

http://otolux.info/car-tuning/toyota-options/%D8%A2%D9%BE%D8%B4%D9%86-%D9%84%D9%86%D8%AF%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%B1/item/146-lamborghini-miura-sv.html

لکسوس NX 2015

 مدل NX دارای دو گارد جلوی منحصر به فرد است، نوع استاندارد و نوع اسپرت F. نوع استاندارد 200t و نوع هیبریدی 300h نمای ظاهری شان خشونت کمتری را نشان می دهد و این در حالی است که نوع اسپرت F سبک بزرگتر و قدرتمند تری را به نمایش میگذارد. انواع نوع چراغ جلو LED دار نیز موجود می باشد و با ریزه کاری های زیبایی بیشتری به بازار عرضه شده. 
پشت خودرو به زیبایی جلو آن است. چراغ عقب های LED ساختار 3D زیبایی دارند و لنزهای قرمز رنگ سطوح مختلفی از آن را پوشده اند. مدل های استاندارد دارای چرخ های 17 و یا 18 اینچی هستند که با مشخصه های مختلف زیبایی آن همخوانی دارند. 
آپشن خودرو کروز کنترل چند سرعته رفت و آمد روزانه را بسیار ساده کرده است. سیستم پیشگیری از تصادف، مانیتور نمایش نقطه ی کور، سیستم هشدار عقب، و سیستم انحراف از لاین خودرو را از هر گونه مشکلی دور نگه می دارد و این در حالی است که هشت اربگ استاندارد و استیل های پرقدرت مسافرین را حتی در هنگام تصادف ایمن نگه میدارند.

 سیستم پخش مولتی مدیا با صفحه نمایش TFT امکان مشاهده ی اطلاعات کاستومایز شده را میدهد که شامل G متر و میزان سنج توربو می شود. 
NX همچنین دارای "رادیو کش" است که تا 15 دقیقه موسیقی را ضبط کرده و این درحالی است که صدا در حالت سکوت قرار دارد. همانند DVR های خانگی، رادیو پخش آهنگ را وقتی که مکالمه ی تلفنی به پایان رسید ادامه می دهد. در داخل لکسوس NXبا صندلی راننده ای که براحتی قابل تنظیم است، قدرت کنترل فرمان و دسترسی به کلید های کنسول بسیار ساده است. 
لکسوس 2015 دو آپشن موتوری جداگانه دارد. مدل استاندارد یک توربو شارژ 2.0 لیتری چهار سیلندری است و نوع دیگر آن 2.5 لیتری 4 سیلندری است که بیشتر شبیه انواع هیبریدی تویوتا است.

http://otolux.info/car-tuning/toyota-options/%D8%A2%D9%BE%D8%B4%D9%86-%D9%84%D9%86%D8%AF%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%B1/item/143-lexus-nx.html

گارد جلو و عقب اف جی کروزر

آیا برایتان پیش آمده که در حین رانندگی احساس کنید که درگیر نبردی هستید؟ خب، در اینصورت سپر خود را نباید فراموش کنید. گارد خودروی شما همانند سپر جنگی نهایت حفاظت از اف جی کروزرتان را تضمین میکند. آپشن گارد از جلوی خودرو که ناحیه ای بسیار حساس است به خوبی محافظت کرده و همچنین ظاهری متفاوت و جذاب به آن می دهد.

آپشن خودرو گریل گارد اف جی کروزر از اجزاء مهم خودرو مانند موتور، رادیاتور، چراغ های جلو و باتری به خوبی محافظت می کند. همچنین گارد رسیدن جریان هوا به موتور را تسهیل می کند. در هنگام رانندکی در مسیر های جنگلی، گارد گریل در برابر شاخ و برگ ها همانند سدی محافظتی است. جنس گارد اف جی کروزر معمولاً از کربن سخت، فولاد و یا الومینیوم است که به شکل های متنوعی در بازار وجود دارند و اکثراً پیچ های نصب مخصوصی دارند که به راحتی گارد را می توان سوار خودرو کرد. 
داشتن گارد باعث زیباتر شدن چراغ های جلو و همچنین محافظت از آن ها در برابر آسیب ها می شود. تعویض گاردهای آسیب دیده باعث برگرداندن ظاهر اصلی خودرو و از طرف دیگر داشتن گاردی آسیب دیده باعث اسیب پذیرتر شدن اس یو وی شما می شود. تضمین محافظت صد در صد فرد نیازمند اطمینان حاصل کردن از داشتن گاردی سالم و آسیب ندیده بر روی خودرو است.

http://otolux.info/car-tuning/toyota-options/fjcruiser-options/item/140-front-and-rear-guard-efg-krvzr.html