لوازم اسپرت خودرو و آپشن خودرو

عرضه لوازم اسپرت و آپشن انواع خودرو شاسی بلند و سواری (اتولوکس ; خودروی لوکس)

لوازم اسپرت خودرو و آپشن خودرو

عرضه لوازم اسپرت و آپشن انواع خودرو شاسی بلند و سواری (اتولوکس ; خودروی لوکس)

محافظ جلو زنبوری سوزوکی - لوازم جانبی خودرو

یکی از محصولات آپشن سوزوکی ویتارا میباشد. این محصول در قسمت جلو خودرو و بجای گریل جلو پنجره مشکی نصب گردیده . جلو پنجره استیل زیبایی خاصی به سوزوکی ویتارا می بخشد و خودرو سوزوکی را با دیگر خودروهای مشابه متمایز میسازد.جنس این محصول از پلاستیک آبکاری شده است و ازنوع بهترین میباشد. نمای استیل زه جلو پنجره بهمراه این جلو پنجره شکل بزرگتری را از سوزوکی به نمایش در می آورد.


http://otolux.info/car-tuning/suzuki-options/itemlist/category/46-steel-honeycomb-grill-suzuki.html

زاپاس بند سوزوکی گرندویتارا - لوازم جانبی خودرو سوزوکی

ایرادی که به خودرو سوزوکی ویتارا وارد میشود آنقدر کوچک و بی اهمیت است که کمتر کسی به خود این اجازه را می دهد که آن را بیان نماید و آن این است : زاپاس بند سوزوکی (درب عقب) سر و صدا دارد. علت این نیز برمی گردد به قاب زاپاس بند سوزوکی ویتارا. این قاب پلاستیکی بوده و در هر صورت ایجاد سر و صدا مینماید زیرا بوسیله چند خار به صفه درونی متصل شده و فابریک به این صورت است.
اما شرکت اتولوکس زاپاس بند خودرو را بنحوی خاص طراحی نموده که سر و صدای زاپاس بند را به صفر رسانیده است. تفاوت تنها در محافظ چرمی است که بجای خارهای پلاستیکی لحاظ شده است. قیمت این لوازم جانبی خودرو نیز بسیار پایین تر از فابریک پر سرو صدا است و براحتی با یک تماس میتوانید آنرا درب منزل ویا با تشریف فرمایی در شرکت اتولوکس تهیه نمایید.

زاپاس بند اتولوکس نرم تر و بدونه سروصدا است و در هنگام باز و بستن نیز بسیار آسانتر از نمونه اصلی میباشد و در ظاهر نیز کاملا شبیه میباشد و از نظر قیمت نیز بسیار ارزان است.

http://otolux.info/car-tuning/suzuki-options/itemlist/category/47-suzuki-spare-strap-quiet.html

بال عقب سوزوکی گرندویتارا - تیونینگ خودرو سوزوکی

یکی از آپشن خودرو اصلی بدنه سوزوکی ویتارا می باشد. بال عقب در خودرو های سری اول سوزوکی ویتارا موجود بود اما در مدلهای بعدی بنا به سلاح دید مدیران خدمت گزار ایرانخودرو این قطعه اصلی بدنه از روی سوزوکی ویتارا حذف شد. شرکت اتولوکس این محصول را برای سوزوکی ویتارا عرضه داشته و کیفیت آن را نیز تضمین  مینماید. بال عقب دقیقا بالای چراغ ترمز سوم روی درب سوزوکی نصب میشود . این محصول باعث مشود در هنگام حرکت آشفتگی هوایی که در اثر خلاء ایجاد شده از حجم فضای خودرو بوجود آمده کمتر روی خودرو اثر گزارد و خودرو تعادل بیشتری روی جاده خواهد داشت. همچنین در بارنگی ها باعث کمتر ریختن باران روی شیشه عقب شده پس باعث افزایش دید راننده گردیده است. همچنین در روزهای آفتابی زمانی که خودرو پشت به آفتاب حرکت مینماید در اثر سایه ای که روی چراغ خطر سوم میاندازد چراغ ترمز بهتر دیده خواهد شد.


http://otolux.info/car-tuning/suzuki-options/itemlist/category/44-suzuki-grand-vitara-rear-wing.html

شلگیر سوزوکی گرندویتارا

شل گیر یا گل پخش کن محصولی از محصولات شرکت اتولوکس میباشد. شل گیر جزو محصولات آپشن نمیباشد و  از جمله قطعات اصلی  بدنه  سوزوکی ویتارا  بوده است . کار اصلی گل پخش کن  گرفتن  گل  و لای و آبهای تساعد شده از لاستیکها به  اطراف  و قسمتهای  زیری و بدنه خودرو, در حین حرکت است . این ذرات منجر به کثیف شدن بیشتر خودرو , پوسیدن قسمتهای زیری خودرو و مزاحمت برای خودرو های مجاور و پشتی مینماید و در بارندگی های شدید با پاشیدن آب فراوان به اطراف حتی کاهش دید راننده را در پی خواهد داشت. (که بنا به صلاح دید از روی سوزوکی ویتارا حذف گردیده است .)  محل نصب آپشن شل گیر در قسمت پایین گلگیر های و در پشت چرخها میباشد. شل گیرها ازپلاستیک نرم تهیه شده اند و توسط پیچ یا خار آمپولی به خودرو متسل میشوند . در شرکت دهکده جهانی شلگیر توسط خار و پیچهای خاصی به بدنه بصورت رایگان نصب میگردد.


http://otolux.info/car-tuning/suzuki-options/itemlist/category/45-loosen-jam-factory-suzuki.html

گارد سوزوکی ، محافظ سپر سوزوکی

گارد یا محافظ سپر وسیله ای است که میتوان با نصب در جلوی سپرها از برخورد موانع متفاوت به سپر جلوگیری نمود. گارد ها از محصولات آپشن خودرو سوزوکی بحساب میایند که به اختیار مشتری روی خودرو نصب میگردد. اما طراحی گاردهای سوزوکی طبق استانداردهای جهانی بوده و شرکت خودروساز از قبل مکان نصب این محصولات حفاظتی را برای خودرو طراحی کرده است. نصب آپشن آسان و بدونه سوراخ کاری بدنه خودرو انجام میپذیرد. این توضیحات گاردهای فابریک سوزوکی ویتارا است که شرکت دهکده جهانی آنها را برای مشتریان ارمغان دارد.

http://otolux.info/car-tuning/suzuki-options/itemlist/category/42-front-and-rear-guard-suzuki.html