لوازم اسپرت خودرو و آپشن خودرو

عرضه لوازم اسپرت و آپشن انواع خودرو شاسی بلند و سواری (اتولوکس ; خودروی لوکس)

لوازم اسپرت خودرو و آپشن خودرو

عرضه لوازم اسپرت و آپشن انواع خودرو شاسی بلند و سواری (اتولوکس ; خودروی لوکس)

زه چراغ های عقب و جلو اف جی کروزر

زه چراغ های جلو و عقب به طرز باور نکردنی ظاهر چراغ ها را عوض می کنند. جنس اغلب زه ها از نوع کروم نوع  ABS است. این زه ها را می توان به راحتی و فقط با چسب مخصوص و بدون نیاز به برش و یا دریل کردن نصب کرد. مواد تشکیل دهنده ی زه به گونه ای است که در شرایط مختلف اقلیمی ماندگاری طولانی دارند. با نصب آپشن زه های دستگیره های در، آینه ها، و زه باک زیبایی یکپارچه و منحصر بفردی را می توانید به اف جی کروزر خود دهید.

http://otolux.info/car-tuning/toyota-options/fjcruiser-options/item/139-string-lights-front-and-rear-efg-krvzr.html

پارکابی اف جی کروزر - رکاب تویوتا اف جی کروزر

از زمان اختراع خودروهای اس یو وی، پارکابی یکی از مهمترین آپشن هایی است که خریداران باید در نظر داشته باشند. پارکابی بخاطر مفید بودن، پرکاربرد بودن، و ماهیت سخت شان برای یک اف جی کروزر بسیار مهم تلقی میشوند و معمولاً به اندازه ی خودرو عمر میکنند. این حقیقت که پارکابی همیشه در خودروهایی که از زمین فاصله بیشتری نسبت به خودروهای عادی دارند را نمیتوان چشم پوشی کرد. 
داخل خودروی اس یو وی شدن نمیتواند عمل سختی باشد زمانی که پارکابی های ما این امکان ساده را برای راننده و مسافر به خوبی فراهم می کند. علاوه بر مهیا کردن امکان بالا و پایین شدن، پارکابی خودرو نقش محافظتی نیز دارد. داشتن این آپشن خودرو را در برابر برف، تگرگ، گل، آشغال های موجود در راه و آلودگی های روغنی محافظت می کند.

http://otolux.info/car-tuning/toyota-options/fjcruiser-options/item/138-parkaby-efg-krvzr.html

کروز کنترل سوزوکی گرندویتارا

یکی از آپشن هایی که جهت رفاه و آسایش بیشتر راننده طراحی شده است سیستم کروز کنترل می باشد، شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که در جاده های بین شهری با ترافیک کم تردد می نمایید و به لحاظ خلوت بودن وعریض بودن جاده فقط نیاز به فشردن پدال گاز با یک حالت ثابت داشته باشید .

کروز کنترل سیستمی است که خودرو را با یک سرعت ثابت و پیوسته کنترل می نماید و نیازی نیست که راننده روی پدال ،فشاری وارد کند در این هنگام در صورتیکه مانعی در مقابل خودرو قرار گیرد با فشردن پدال ترمز از حالت کروز خارج گردیده و مجدد می تواند کروز را فعال نماید .

برای مثال راننده می تواند توسط دکمه های روی فرمان سرعت خودرو را روی ماکزیمم سرعت مجاز تنظیم نمود و حرکت ادامه داد .

البته خودروهایی امروزه در بازار ایران مشاهده می نمایید که علاوه بر این لوازم جانبی خودرو مجهز به سیستم سنسورهای آلتراسونیک می باشند و به محض مواجه با مانع ،خودرو اقدام به کاهش سرعت می نماید .


http://otolux.info/car-tuning/suzuki-options/item/48-cruise-control.html

سبد باربند سوزوکی گرندویتارا

از محصولات آپشن شرکت اتولوکس میباشد.روی پایه باربند بر روی سقف خودرو نصب شده که باعث افزایش ظرفیت بار خودرو میگردد. بعلت شکل سبد مانند و طراحی مهندسی آن مقاومت بسیار کمی در برابر هوا دارد و ارتفاع خودرو را افزایش چندانی نمیدهد.این لوازم آپشن برای اکثر خودروهای  شاسی بلند مناسب بوده و بدلیل محکم نصب شدن بر روی خودرو میتوان آن را غیر قابل سرقت نامید. استحکام زیادی داشته و در عین حال بخاطر آلیاژ آلومینیومی که دارد بسیار سبک است. زیبا بودن این آپشن خودرو و جادار بودن و استحکام از شاخصه های اصلی تولید سبد باربند بوده است که برای هر خودرو میتوان آن را لازم دانست.

http://otolux.info/car-tuning/suzuki-options/item/92-basket-racks.html

قاب آینه بغل سوزوکی گرندویتارا

آپشن خودرو قاب آینه بغل استیل مخصوص خودروهای سوزوکی ویتارا دو هزار بوده که آینه این خودروها راهنما ندارد و زیبایی زیادی به خودرو میبخشد.این آپشن اسپرت خودرو درهنگام شب همانند شبرنگ عمل نموده و باعث بهتر دیده شدن  خودرو در تاریکی میگردد. بعلت اعجاز رنگ کرم و نیز خط وحشهایی که به این قاب آینه پس از نصب آپشن بیفتد بسیار اندک دیده میگردد و خودرو را بامنظره یکدست و بدون خط و خش به نمایش در می آورد.

http://otolux.info/car-tuning/suzuki-options/item/83-stainless-steel-mirror-frames.html